Benvenuti à cunsultà è negocià

A qualità prima, u serviziu prima
RM-2R

Termoformatrice IMC à doppia stazione RM-2R

Descrizzione corta:

Modellu: RM-2R
Area massima di furmazione: 820 * 620 mm
Altezza massima di furmazione: 80 mm
Spessore massimu di a lamina (mm): 2 mm
Pressione massima di l'aria (bar): 8
Velocità di u ciclu di seccu: 48/cilindru
Forza di battitura: 65T
Tensione: 380V
PLC: KEYENCE
Servo Motor: Yaskawa
Riduttore: GNORD
Applicazione: vassoi, contenitori, scatule, coperchi, ecc.
Cumponenti principali: PLC, Motore, Cuscinettu, Scatola di ricambi, Motore, Ingranaggio, Pompa
Materiale adattatu: PP. PS. PET. CPET. OPS. PLA

Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Descrizzione

RM-2R Questa macchina di termoformatura à pressione pusitiva è negativa à duie stazioni cù tagliu in stampu hè un equipagiu assai efficiente è chì risparmia energia, utilizatu principalmente per a produzzione di tazze di salsa, piatti, coperchi è altri prudutti di piccula altezza dispunibili. Stu mudellu hè dotatu di un sistema di tagliu in stampu è di impilamentu in linea, chì pò realizà l'impilamentu automaticu dopu a furmazione.

01

Parametri di a macchina

Zona di stampaggio Forza di serraggio Velocità di corsa Spessore di u fogliu Altezza di furmazione Pressione di furmazione Materiali
Muffa massima
Dimensioni
Forza di serraggio Velocità di u ciclu di seccu Fogliu massimu
Spessore
Max.Foming
Altezza
Aria massima
Pressione
Materiale adattatu
820x620mm 65T 48/ciclu 2mm 80mm 8 Barre PP, PS, PET, CPET, OPS, PLA

Funziunalità

Pruduzzione efficiente

L'attrezzatura adotta un cuncepimentu à duie stazioni, chì pò eseguisce a furmazione è u tagliu à u listessu tempu, migliurendu assai l'efficienza di a pruduzzione. Tagliu in fustella U sistema di tagliu in fustella permette un tagliu rapidu è precisu, rendendu u prucessu di pruduzzione più efficiente.

Formazione di pressione pusitiva è negativa

Stu mudellu hà a funzione di furmazione di pressione pusitiva è negativa, per via di l'azione di u calore è di a pressione, a foglia di plastica hè deformata in a forma di u pruduttu desiderata. A furmazione di pressione pusitiva rende a superficia di u pruduttu liscia è consistente, mentre chì a furmazione di pressione negativa assicura a precisione di a concavità è di a cunvexità di u pruduttu, rendendu a qualità di u pruduttu più stabile.

Impilamentu automaticu

L'attrezzatura hè dotata di un sistema di palettizazione in linea, chì pò realizà l'impilamentu automaticu di i prudutti finiti. Un tale sistema di impilamentu automatizatu migliora assai l'efficienza di a produzzione è riduce l'intensità di u travagliu.

Pruduzzione di prudutti flessibile è diversa

Stu mudellu hè soprattuttu adattatu per a pruduzzione di prudutti di piccula altezza cum'è tazze di salsa, piatti è coperchi dispunibili. Ma à u listessu tempu, pò ancu adattassi à i bisogni di diverse dimensioni è forme di prudutti. Cambiendu i stampi è aghjustendu i parametri, si ponu pruduce diversi prudutti.

Applicazione

Sta macchina di termoformatura à 2 stazioni hè largamente aduprata in l'industrie di l'imballaggio alimentariu è di a ristorazione. Cù i so vantaghji è a so flessibilità, furnisce à l'imprese suluzioni di pruduzzione di alta qualità è alta efficienza.

applicazione01
applicazione02

Tutoriale

Introduzione:A termoformatura hè un prucessu di fabricazione versatile è efficiente utilizatu in diverse industrie. Per assicurà una pruduzzione senza intoppi è una qualità di prim'ordine, una preparazione adatta di l'attrezzatura, a manipulazione di e materie prime è a manutenzione sò vitali.

Preparazione di l'attrezzatura

Prima di principià a pruduzzione, verificate a cunnessione robusta è l'alimentazione elettrica di a vostra macchina di termoformatura à 2 stazioni. Effettuate una ispezione approfondita di i sistemi di riscaldamentu, raffreddamentu, pressione è altre funzioni per garantisce u so funziunamentu nurmale. Installate in modu sicuru i stampi richiesti, assicurendu chì sianu perfettamente allineati per prevene ogni potenziale incidente durante u prucessu di fabricazione.

Preparazione di materie prime

Cuminciate per sceglie una lamina di plastica adatta per u stampaggio, assicurendu chì currisponde à i requisiti specifici di u prugettu. Fate attenzione à a dimensione è à u spessore, postu chì questi fattori anu un impattu significativu nantu à l'integrità di u pruduttu finale. Cù una lamina di plastica ben preparata, mettite e basi per risultati di termoformatura impeccabili.

Impostazione di u riscaldamentu

Aprite u pannellu di cuntrollu di a vostra macchina di termoformatura è impostate a temperatura è u tempu di riscaldamentu. Cunsiderate e caratteristiche di u materiale plasticu è i requisiti di u stampo quandu fate questi aghjustamenti. Lasciate à a macchina di termoformatura un tempu sufficiente per ghjunghje à a temperatura impostata, assicurendu chì u fogliu di plastica ottenga a morbidezza è a stampabilità desiderate per una forma ottimale.

Furmazione - Impilamentu

Pone cù cura u fogliu di plastica preriscaldatu nantu à a superficia di u stampu, assicurendusi ch'ellu sia pianu è lisciu. Iniziate u prucessu di stampaggio, dendu à u stampu u putere d'applicà pressione è calore in u tempu previstu, furmendu abilmente u fogliu di plastica in a forma desiderata. Dopu a furmazione, lasciate chì a plastica si solidifichi è si raffreddi attraversu u stampu, procedendu à l'impilamentu sistematicu è ordinatu per una palettizzazione efficiente.

Pigliate u pruduttu finitu

Ispettate accuratamente ogni pruduttu finitu per assicurà chì risponde à a forma richiesta è aderisce à i più alti standard di qualità. Questa valutazione meticulosa garantisce chì solu e creazioni impeccabili lascianu a linea di pruduzzione, cimentendu a vostra reputazione di eccellenza.

Pulizia è Mantenimentu

Per priservà l'efficienza di a vostra attrezzatura di termoformatura, aduttate una rutina diligente di pulizia è manutenzione. Dopu l'usu, spegnete a macchina di termoformatura è scollegatela da a fonte di alimentazione. Effettuate una pulizia accurata di i stampi è di l'attrezzatura per eliminà qualsiasi plastica residua o detriti. Ispettate regularmente i vari cumpunenti di l'attrezzatura per assicurà a so funzionalità ottimale, assicurendu una produttività ininterrotta.


  • Precedente:
  • Dopu: