RM-4 Thermoforming Machine à quattru stazioni

Descrizione breve:

A termoformatrice di pressione positiva è negativa di 4 stazioni hè un equipamentu di pruduzzione efficiente chì pò esse usatu per pruduce scatuli di plastica dispunibuli di frutta, vasi di fiori, coperchi di tazza di caffè è tappi cupola cù buchi, etc. è hà u vantaghju di un disignu di scatula riscaldante persunalizata.Stu equipamentu adopra a tecnulugia di termoformazione di pressione positiva è negativa per processà a foglia di plastica in a forma, a dimensione è u disignu di punzonazione currispondente, scaldendu u fogliu di plastica è cumpressendu u gasu di pressione positiva è negativa.Stu equipamentu hà quattru setti di stazioni di travagliu per furmà, perforazione di buchi, perforazione di bordu, è stacking and palletizing, chì ponu risponde à i bisogni di e diverse industrie è assicurà a qualità è a coerenza di i prudutti.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri Machine

◆Model: RM-4
◆Max.Forming Area: 820 * 620 mm
◆Max.Forming Altezza: 100 mm
◆Max.Sheet Spessore (mm): 1,5 mm
◆Pressione d'aria massima (bar): 6
◆ Velocità di u Ciclu Seccu: 61/cil
◆Claping Force: 80T
◆Vultage: 380V
◆PLC: KEYENCE
◆Servo Motore: Yaskawa
◆Reducer: GNORD
◆ Applicazione: vassoi, contenitori, scatole, coperchi, ecc.
◆ Componenti Core: PLC, Motore, Cuscinetti, Gearbox, Motor, Gear, Pump
◆ Materiale adattatu: PP.PS.PET.CPET.OPS.PLA
93a805166dc21ad57f218bbb820895d8
Max.Muffa
Dimensioni
Forza di serratura Velocità di u Ciclu Seccu Max.Foglia
Spessore
Max.Foming
Altezza
Max.Air
Pressione
Materiale adattatu
820 x 620 mm 80T 61/ciclu 1,5 mm 100 mm 6 bar PP, PS, PET, CPET, OPS, PLA

Video di u produttu

Schema di funzione

a1

Funzioni principali

✦ Control automaticu: L'equipaggiu adopta un sistema di cuntrollu automaticu avanzatu, chì pò cuntrullà precisamente paràmetri cum'è a temperatura di riscaldamentu, u tempu di furmazione è a pressione per assicurà a stabilità è a coerenza di u prucessu di formatura.

✦ Cambiamentu rapidu di muffa: A termoformatrice di 4 stazioni hè dotata di un sistema di cambiamentu rapidu di muffa, chì facilita u cambiamentu rapidu di u muffa è si adatta à i bisogni di produzzione di diversi prudutti, migliurà cusì a flessibilità di a produzzione.

✦ Risparmio d'energia: L'equipaggiu adopta una tecnulugia avanzata di risparmiu d'energia, chì riduce in modu efficace u cunsumu d'energia, riduce i costi di produzzione, è à u stessu tempu hè ecologicu.

✦ Facile à uperà: A termoformatrice di 4 stazioni hè dotata di una interfaccia di operazione intuitiva, chì hè faciule d'operazione è faciule d'amparà, riducendu i costi di furmazione di u persunale è i tassi di errore di produzzione.

Zona d'applicazione

A termoformatrice di 4 stazioni hè largamente usata in l'industria di l'imballaggi alimentari, è hè soprattuttu adattata per l'imprese chì producenu prudutti di plastica à grande scala per via di a so alta efficienza, alta capacità è flessibilità.

imagine 2
imagine 4
imagine 3

Tutorial

Preparazione di l'equipaggiu:
a.Assicuratevi chì a termoformatrice à 4 stazioni hè cunnessa in modu sicuru è alimentata.
b.Verificate se u sistema di riscaldamentu, u sistema di rinfrescante, u sistema di pressione è altre funzioni sò normali.
c.Installa e mudeli necessarii è assicuratevi chì i moldi sò stallati in modu sicuru.

Preparazione di a materia prima:
a.Preparate un fogliu di plastica (foglia di plastica) adattatu per u modellu.
b.Assicuratevi chì a dimensione è u grossu di u fogliu di plastica risponde à i requisiti di muffa.

Paràmetri di calore:
a.Aprite u pannellu di cuntrollu di a termoformatrice è stabilisce a temperatura è u tempu di riscaldamentu.Fate paràmetri ragiunate secondu u materiale plasticu utilizatu è i requisiti di muffa.
b.Aspettate chì a termoformatrice si scalda à a temperatura stabilita per assicurà chì a foglia di plastica diventa morbida è moldable.

Formatura - perforazione - punzonazione di bordi - impilamento e palettizzazione:
a.Pone a foglia di plastica precalentata nantu à u moldu è assicuratevi chì hè pianu nantu à a superficia di u moldu.
b.Accuminciate u prucessu di mudificazione, lasciate chì u moldu applicà a pressione è u calore in u tempu stabilitu, in modu chì u fogliu di plastica hè pressatu in a forma desiderata.
c.Dopu a furmazione, u plasticu furmatu hè solidificatu è rinfriscatu à traversu u moldu, è mandatu à a perforazione di buchi, a perforazione di u bordu è a paletizazione in sequenza.

Pigliate u pruduttu finitu:
a.U pruduttu finitu hè inspeccionatu per assicurà chì hè in forma è qualità cum'è necessariu.

Pulizia è Manutenzione:
a.Dopu l'usu, spegne a termoformatrice è disconnect da a fonte di energia.
b.Pulite i stampi è l'equipaggiu per assicurà chì ùn ci hè micca residuale di plastica o altri detriti.
c.Verificate regularmente e diverse parti di l'equipaggiu per assicurà chì l'equipaggiu hè in boni cundizioni di travagliu.


  • Previous:
  • Next: