Thermoforming Machine à trè stazioni RM-3

Descrizione breve:

A macchina di termoformatura di pressione positiva è negativa di trè stazioni hè una macchina di produzzione efficiente è automatica per pruduce vassoi dispunibuli, coperchi, lunch boxes, scatuli pieghevoli è altri prudutti.Sta macchina thermoforming hà trè stazioni, chì sò furmendu, taglio è palletizing.Quandu si forma, u fogliu di plastica hè prima riscaldatu à una temperatura chì a face suave è maleable.Allora, attraversu a forma di u moldu è l'azzione di pressione pusitiva è negativa, u materiale plasticu hè furmatu in a forma di u produttu desideratu.Allora a stazione di taglio pò taglià accuratamente i prudutti di plastica furmatu secondu a forma di u moldu è a dimensione di u pruduttu.U prucessu di taglio hè automatizatu per assicurà a precisione è a cunsistenza di u tagliu.Infine, ci hè u prucessu di stacking and palletizing.I prudutti di plastica tagliati devenu esse impilati è palletizzati secondu certi reguli è mudelli.A termoformatrice di pressione positiva è negativa di trè stazioni pò migliurà l'efficienza di a produzzione è a qualità di u produttu attraversu un cuntrollu precisu di i paràmetri di riscaldamentu è a pressione, è ancu equipatu di sistemi di taglio è di palletizazione automatica, per risponde à a dumanda di u mercatu di prudutti di plastica dispunibuli, è ancu purtà. comodità è benefici.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri Machine

◆Model: RM-3
◆Max.Forming Area: 820 * 620 mm
◆Max.Forming Altezza: 100 mm
◆Max.Sheet Spessore (mm): 1,5 mm
◆Pressione d'aria massima (bar): 6
◆ Velocità di u Ciclu Seccu: 61/cil
◆Claping Force: 80T
◆Vultage: 380V
◆PLC: KEYENCE
◆Servo Motore: Yaskawa
◆Reducer: GNORD
◆ Applicazione: vassoi, contenitori, scatole, coperchi, ecc.
◆ Componenti Core: PLC, Motore, Cuscinetti, Gearbox, Motor, Gear, Pump
◆ Materiale adattatu: PP.PS.PET.CPET.OPS.PLA
3RR2
Max.Muffa
Dimensioni
Forza di serratura Velocità di u Ciclu Seccu Max.Foglia
Spessore
Max.Foming
Altezza
Max.Air
Pressione
Materiale adattatu
820 x 620 mm 80T 61/ciclu 1,5 mm 100 mm 6 bar PP, PS, PET, CPET, OPS, PLA

Video di u produttu

Schema di funzione

3R2

Funzioni principali

✦ Produzione efficiente: A macchina adopta un sistema di cuntrollu automaticu, chì pò compie rapidamente è in modu efficiente u modellu, u tagliu è a paletizazione di i prudutti di plastica.Hà e funzioni di riscaldamentu rapidu, furmazione di alta pressione è taglio precisu, chì migliurà assai l'efficienza di a produzzione.

✦ Flessibile è diversa: Questa macchina hè dotata di stazioni multiple, chì ponu esse adattate à a produzzione di diversi tipi è dimensioni di prudutti di plastica.Cambiendu u muffa, ponu esse pruduciutu prudutti di diverse forme, cum'è piatti, vasellame, cuntenituri, etc. À u listessu tempu, pò ancu esse persunalizatu secondu i bisogni per risponde à i bisogni spiciali di diversi clienti.

✦ Altamente automatizatu: A macchina hà un sistema di operazione è cuntrollu automatizatu, chì pò realizà una linea di produzzione automatizata.Hè furnutu cù l'alimentazione automatica, a furmazione automatica, u taglio automaticu, a palletizazione automatica è altre funzioni.L'operazione hè simplice è cunvene, riducendu l'intervenzione manuale è riducendu u costu di e risorse umane.

✦ Risparmio d'energia è prutezzione di l'ambiente: A macchina adopta un sistema di riscaldamentu d'alta efficienza è un disignu di risparmiu d'energia, chì ponu minimizzà u cunsumu d'energia.À u listessu tempu, hà ancu un cuntrollu di temperatura precisa è un sistema di purificazione di emissioni, chì riduce a contaminazione à l'ambiente.

Zona d'applicazione

A termoformatrice di 3 stazioni hè adattata per l'imballaggio di l'alimentariu, l'industria di ristorazione è altri campi, chì furnisce comodità è cunfortu per a vita di e persone.

79a2f3e7
7fbbce23

Tutorial

Preparazione di l'equipaggiu:
Assicuratevi chì a termoformatrice à 3 stazioni hè cunnessa in modu sicuru è alimentata, cù tutte e misure di sicurezza in locu per evità ogni incidente durante l'operazione.
Realizà una ispezione approfondita di u sistema di riscaldamentu, u sistema di rinfrescante, u sistema di pressione è altre funzioni per verificà chì funzionanu nurmale è pronti per a produzzione.
Installa cù cura i stampi richiesti, verificate duie volte per assicurà chì sò fermamente fissati in u locu, minimizendu u risicu di misalignment o accidenti durante u prucessu di stampa.

Preparazione di a materia prima:
Cumincià u prucessu preparendu un fogliu di plastica adattatu per u modellu, assicurendu chì risponde à e specificazioni di taglia è di spessore necessarie richieste da i stampi.
Selezziunate materiali plastichi d'alta qualità chì furnisceranu risultati ottimali durante u prucessu di termoformazione, rinfurzendu l'efficienza è a qualità generale di i prudutti finali.

Impostazioni di calore:
Accede à u pannellu di cuntrollu di a termoformatrice è stabilisce a temperatura è u tempu di riscaldamentu in modu adattatu, tenendu in cunsiderà u materiale plasticu specificu utilizatu è i bisogni di u muffa.
Lasciate à a termoformatrice abbastanza tempu per ghjunghje à a temperatura designata, guarantisci chì a foglia di plastica diventa flexible è pronta per u modellu.

Formazione - Taglio - Impilamento e Pallettizzazione:
Pone delicatamente a foglia di plastica preriscaldata nantu à a superficia di u moldu, assicurendu chì hè perfettamente allinata è libera da qualsiasi arrughe o distorsioni chì puderanu compromette u prucessu di furmazione.
Inizià u prucessu di mudificazione, applicà cù cura a pressione è u calore in u marcu di tempu specificatu per furmà a foglia di plastica precisamente in a forma desiderata.
Una volta chì a furmazione hè cumpleta, u pruduttu plasticu di novu furmatu hè lasciatu à solidificà è rinfriscà in u moldu, prima di procederà à u tagliu, è l'impilamentu ordinatu per una paletizazione còmuda.

Pigliate u pruduttu finitu:
Inspeccione ogni pruduttu finitu meticulosamente per assicurà chì cunforma à a forma richiesta è aderisce à i standard di qualità stabiliti, fendu ogni aggiustamentu o rifiutu necessariu in quantu necessariu.

Pulizia è Manutenzione:
À a fine di u prucessu di fabricazione, spegne a termoformatrice è scollegala da a fonte di energia per cunservà l'energia è mantene a sicurità.
Pulite bè i stampi è l'equipaggiu per eliminà qualsiasi residu di plastica o detriti, priservendu a longevità di i stampi è prevenendu i difetti potenziali in i prudutti futuri.
Implementa un calendariu di mantenimentu regulare per inspeccionà è serve diversi cumpunenti di l'equipaggiu, guarantiscenu chì a termoformatrice resta in cundizioni ottimali di travagliu, prumove l'efficienza è a longevità per a produzzione cuntinua.


  • Previous:
  • Next: