RM-2R Termoformatrice IMC a doppia stazione

Descrizione breve:

L'RM-2R hè una macchina di termoformatura di pressione positiva è negativa in-mold à duie stazioni di punta, pensata per operazioni altamente efficienti è di risparmiu d'energia.Eccelle in a pruduzzione di prudutti di piccula altezza cum'è tazzi di salsa, piatti è coperchi dispunibuli, facendu a suluzione ideale per i vostri bisogni di imballaggio.

Dotatu di taglio hardware in-mold è un sistema di stacking in linea, l'RM-2R porta l'automatizazione à u prossimu livellu.U so tagliu di hardware in-mold assicura un tagliu precisu è efficiente durante u prucessu di furmazione, riducendu i perdi è ottimizendu l'efficienza di a produzzione.

U sistema di stacking in linea eleva a vostra produtividade permettendu l'impilamentu automaticu dopu a furmazione.Stu prucessu di stacking simplificatu minimizza l'intervenzione manuale, chì permette à a vostra squadra di fucalizza nantu à altre attività critiche è riducendu l'intensità di u travagliu.

Cù e so capacità di pressione pusitiva è negativa, l'RM-2R guarantisci una qualità di produttu di prima qualità.A furmazione di pressione pusitiva assicura superfici lisce è coerenti di u produttu, mentre chì a furmazione di pressione negativa assicura caratteristiche precise cuncave è convesse, chì risultanu in prudutti stabili è superiori.

Investite in a Macchina Termoformatrice RM-2R per sperimentà efficienza senza precedenti, benefici di risparmiu d'energia è impilamentu automatizatu per i prudutti di piccula altezza.Elevate e vostre capacità di produzzione è stà davanti à a cumpetizione cù questu equipamentu avanzatu è innovativu!

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri Machine

◆Model: RM-2R
◆Max.Forming Area: 820 * 620 mm
◆Max.Forming Altezza: 80 mm
◆Max.Sheet Spessore (mm): 2 mm
◆Pressione d'aria massima (bar): 8
◆ Velocità di u Ciclu Seccu: 48/cil
◆Claping Force: 65T
◆Vultage: 380V
◆PLC: KEYENCE
◆Servo Motore: Yaskawa
◆Reducer: GNORD
◆ Applicazione: vassoi, contenitori, scatole, coperchi, ecc.
◆ Componenti Core: PLC, Motore, Cuscinetti, Gearbox, Motor, Gear, Pump
◆ Materiale adattatu: PP.PS.PET.CPET.OPS.PLA
2R22
Max.Muffa
Dimensioni
Forza di serratura Velocità di u Ciclu Seccu Max.Foglia
Spessore
Max.Foming
Altezza
Max.Air
Pressione
Materiale adattatu
820 x 620 mm 65T 48/ciclu 2 mm 80 mm 8 bar PP, PS, PET, CPET, OPS, PLA

Video di u produttu

Schema di funzione

2R222

Funzioni principali

✦ Pruduzzione efficiente: L'equipaggiu adopta un disignu di duie stazioni, chì pò fà a furmazione è u tagliu à u stessu tempu, migliurà assai l'efficienza di a produzzione.Taglio in fustellata U sistema di fustellatura permette un taglio rapidu è precisu, rende u prucessu di produzzione più efficiente.

✦ Formazione di pressione pusitiva è negativa: Stu mudellu hà a funzione di furmazione di pressione pusitiva è negativa, per via di l'azzione di u calore è di a pressione, u fogliu di plastica hè deformatu in a forma di u produttu desideratu.A furmazione di pressione pusitiva rende a superficia di u pruduttu liscia è coherente, mentre chì a furmazione di pressione negativa assicura a precisione di u cuncavu è cunvessu di u pruduttu, facendu a qualità di u produttu più stabile.

✦ Impilamentu automaticu: L'equipaggiu hè dotatu di un sistema di palletizazione in linea, chì pò realizà stacking automaticu di prudutti finiti.Un tali sistema di stacking automatizatu migliurà assai l'efficienza di a produzzione è riduce l'intensità di u travagliu.

✦ Pruduzzione flessibile è diversa: Stu mudellu hè principarmenti adattatu per a produzzione di prudutti di piccula altezza, cum'è tazzi di salsa, piatti è coperchi dispunibuli.Ma à u stessu tempu, pò ancu adattà à i bisogni di diverse dimensioni è forme di produttu.Cambiendu e mudeli è aghjustendu i paràmetri, ponu esse pruduciuti diversi prudutti.

Zona d'applicazione

Questa termoformatrice di 2 stazioni hè largamente usata in l'industria di l'imballaggio di l'alimentariu è di a ristorazione.Cù i so vantaghji è flessibilità, furnisce l'imprese soluzioni di produzzione d'alta qualità è d'alta efficienza.

14f207c91
bcaa77a12

Tutorial

Introduzione:
Thermoforming hè un prucessu di fabricazione versatile è efficiente utilizatu in diverse industrii.Per assicurà a pruduzzione senza saldatura è a qualità di punta, a preparazione adatta di l'equipaggiu, a manipulazione di a materia prima è u mantenimentu sò vitali.

Preparazione di l'equipaggiu:
Prima di inizià a produzzione, verificate a cunnessione robusta è l'alimentazione elettrica di a vostra termoformatrice à 2 stazioni.Cunduce una ispezione approfondita di i sistemi di riscaldamentu, raffreddamentu, pressione è altre funzioni per guarantiscenu u so funziunamentu normale.Installa in modu sicuru i stampi richiesti, assicurendu ch'elli sò perfettamente allinati per prevene qualsiasi eventuali incidenti durante u prucessu di fabricazione.

Preparazione di a materia prima:
Accuminciate per selezziunà un fogliu di plastica adattatu per u modellu, assicurendu ch'ellu sia allineatu cù i bisogni specifichi di u prugettu.Preste assai attenzione à a dimensione è u grossu, postu chì questi fattori impactanu significativamente l'integrità di u pruduttu finali.Cù un fogliu di plastica ben preparatu, mette a basa per risultati di termoformazione impeccabile.

Impostazioni di calore:
Aprite u pannellu di cuntrollu di a vostra termoformatrice è stabilisce a temperatura è u tempu di riscaldamentu.Cunsiderate e caratteristiche di u materiale plasticu è i requisiti di u moldu quandu fate questi aghjustamenti.Lasciate à a termoformatrice abbastanza tempu per ghjunghje à a temperatura stabilita, assicurendu chì a foglia di plastica raggiunge a dolcezza è a moldabilità desiderate per una forma ottimale.

Formazione - Impilatura :
Pone cù cura a foglia di plastica preriscaldata nantu à a superficia di u moldu, assicurendu chì si trova pianu è lisu.Inizià u prucessu di mudificazione, facultà u muffa per applicà pressione è calore in u marcu di tempu designatu, furmendu sapientemente a foglia di plastica in a so forma desiderata.Post-forming, lasciate u plasticu solidificà è rinfriscà à traversu u moldu, procedendu à l'impilamentu sistematicu ordinatu per una paletizazione efficace.

Pigliate u pruduttu finitu:
Inspeccione accuratamente ogni pruduttu finitu per assicurà chì risponde à a forma necessaria è aderisce à i più alti standard di qualità.Questa valutazione meticulosa guarantisci chì solu creazioni impeccabili lascianu a linea di produzzione, cimentendu a vostra reputazione di eccellenza.

Pulizia è Manutenzione:
Per priservà l'efficienza di u vostru equipamentu di termoformazione, aduttate una rutina di pulizia è mantenimentu diligente.Dopu l'usu, spegnete a termoformatrice è disconnect da a fonte di energia.Eseguite una pulizia accurata di stampi è di l'equipaggiu per eliminà qualsiasi residu di plastica o detriti.Inspeccione regularmente diversi cumpunenti di l'equipaggiu per assicurà a so funziunalità ottima, assicurendu una produttività ininterrotta.


  • Previous:
  • Next: