RM-T1011 + GC-7 + GK-7 Thermoforming Machine

Descrizione breve:

A termoformatrice di grande furmatu RM-T1011 hè una linea di furmazione cuntinuu apposta per a produzzione di prudutti plastichi cum'è ciotole, scatole, coperchi, vasi di fiori, scatuli di frutta è vassoi.A so forma di forma hè 1100mmx1000mm, è hà e funzioni di furmà, punching, punching edge e stacking.A termoformatrice di grande furmatu hè un equipamentu di produzzione efficiente, multifunzionale è precisu.U so funziunamentu autumàticu, u muffa di alta qualità, u risparmiu d'energia è a prutezzione di l'ambiente facenu un equipamentu impurtante in u prucessu di produzzione mudernu, chì pò aiutà l'imprese à migliurà l'efficienza di a produzzione, riduce i costi è risponde à i bisogni di i clienti per a qualità di u produttu.

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Parametri Machine

◆Model: RM-T1011
◆ Max.taglia di muffa: 1100 mm × 1170 mm
◆ Max.zona di furmazione: 1000 mm × 1100 mm
◆Min.Zona di furmazione: 560 mm × 600 mm
◆ Max.velocità di pruduzzione: ≤ 25 volte/min
◆Max.Forming Altezza: 150 mm
◆Larghezza foglia (mm): 560 mm-1200 mm
◆ Distanza di muvimentu di muffa: A corsa ≤ 220 mm
◆ Max.forza di serratura: furmendu-50T, punching-7T è cutting-7T
◆ Alimentazione: 300KW (potenza di riscaldamentu) + 100KW (putenza operativa) = 400kw
◆ Includendu punzonatrice 20kw, tagliatrice 30kw
◆ Specificazioni di l'alimentazione: AC380v50Hz, 4P (100mm2)+1PE (35 mm2)
◆ Sistema di trè fili di cinque fili
◆PLC: KEYENCE
◆Servo Motore: Yaskawa
◆Reducer: GNORD
◆ Applicazione: vassoi, contenitori, scatole, coperchi, ecc.
◆ Componenti Core: PLC, Motore, Cuscinetti, Gearbox, Motor, Gear, Pump
◆ Materiale adattatu: PP.PS.PET.CPET.OPS.PLA
RM-T1011221
Max.Dimensioni Mold Forza di serratura Capacità di punching Capacità di taglio Max.Forming Altezza Max.Aria

Pressione

Velocità di u Ciclu Seccu Max.Dimensioni di punzonatura / taglio Max.Velocità di punzonatura / taglio Materiale adattatu
1000 * 1100 mm 50T 7T 7T 150 mm 6 bar 35 r/min 1000 * 320 100 spm PP, HI PS, PET, PS, PLA

Video di u produttu

Schema di funzione

RM-T101122

Funzioni principali

✦ Produzione efficiente: A termoformatrice di grande furmatu adopta u metudu di travagliu di una linea di produzzione cuntinuu, chì pò cumplettà in modu continuu è efficiente u prucessu di formatura di u pruduttu.Per mezu di u sistema di cuntrollu autumàticu è u funziunamentu meccanicu d'alta velocità, l'efficienza di a produzzione pò esse assai migliurata per risponde à i bisogni di a pruduzzioni di massa.

✦ Funzionamentu multifunzionale: a macchina hà parechje funzioni cum'è furmà, perforazione, perforazione di bordu è palletizazione.

✦ Modellazione precisa è prudutti d'alta qualità: A termoformatrice di grande formatu adotta una tecnulugia avanzata di formatura, chì pò cuntrullà precisamente a temperatura di riscaldamentu, a pressione è u tempu di riscaldamentu per assicurà chì u materiale plasticu hè cumplettamente fusu è distribuitu uniformemente in u muffa, cusì manifattura. prudutti cù alta qualità di superficia è precisione dimensionale.

✦ Funzionamentu automaticu è cuntrollu intelligente: A macchina hè dotata di un sistema operatore altamente automatizatu, chì pò realizà funzioni cum'è l'alimentazione automatica, a furmazione automatica, a perforazione automatica, a perforazione automatica di u bordu è a paletizazione automatica.L'operazione hè simplice è cunvene, riducendu l'intervenzione manuale, migliurà assai l'efficienza di produzzione è riducendu i costi di produzzione.

✦ Sicurezza è prutezzione di l'ambiente: A termoformatrice di grande furmatu hè fatta di materiali d'alta qualità, chì hà una bona durabilità è stabilità.Hè ancu equipatu di un sistema di prutezzione di sicurità per assicurà a sicurità di l'operatori.À u listessu tempu, a macchina hà un disignu di risparmiu d'energia, chì pò minimizzà u cunsumu d'energia è riduce l'impattu nantu à l'ambiente.

Zona d'applicazione

A termoformatrice di grande furmatu RM-T1011 hè largamente usata in l'industria di a ristorazione, l'industria di l'imballaggi alimentari è l'industria di i beni di casa.A causa di a so alta efficienza, funzioni multifunzione è precise, pò risponde à i bisogni di produzzione di diverse industrii per i prudutti di plastica è furnisce un forte sustegnu à l'imprese per migliurà l'efficienza di a produzzione è a qualità di u produttu.

95fb98ab
7d8eaea96
5fceea167

Tutorial

Preparazione di l'equipaggiu:
Per inizià a vostra termoformatrice, assicuratevi una termoformatrice affidabile RM-T1011 cunfirmendu a so cunnessione sicura è accendendula.Un cuntrollu cumpletu di i sistemi di riscaldamentu, raffreddamentu è pressione hè essenziale per verificà a so funziunalità normale.Salvate u vostru prucessu di produzzione instalendu meticulosamente i stampi necessarii, assicurendu chì sò fermamente ancorati per un funziunamentu liscio.

Preparazione di a materia prima:
A perfezione in a termoformatura principia cù una preparazione meticulosa di materia prima.Selezziunate cun cura una foglia di plastica più adatta per u modellu, è assicuratevi chì a so dimensione è u grossu allineanu cù i requisiti specifichi di u moldu.Fendu attente à questi ditaglii, fate u palcuscenicu per i prudutti fini impeccable.

Impostazioni di calore:
Sbloccate u veru putenziale di u vostru prucessu di termoformazione cunfiguendu in modu espertu a temperatura è u tempu di riscaldamentu attraversu u pannellu di cuntrollu.Aduprate i vostri paràmetri per currisponde à i requisiti di materiale plasticu è di muffa, ottene risultati ottimali.

Formazione - Perforazione - Punzonazione per bordi - Impilamento e palettizzazione:
Pone delicatamente a foglia di plastica preriscaldata nantu à a superficia di u moldu, assicurendu chì hè perfettamente allinata è libera da qualsiasi arrughe o distorsioni chì puderanu compromette u prucessu di furmazione.
Inizià u prucessu di mudificazione, applicà cù cura a pressione è u calore in u marcu di tempu specificatu per furmà a foglia di plastica precisamente in a forma desiderata.
Una volta chì a furmazione hè cumpleta, u pruduttu plasticu di novu forma hè lasciatu à solidificà è rinfriscà in u moldu, prima di prucede à a perforazione di u foru, a perforazione di i bordi è l'impilamentu ordinatu per una paletizazione còmoda.

Pigliate u pruduttu finitu:
Inspeccione ogni pruduttu finitu meticulosamente per assicurà chì cunforma à a forma dumandata è aderisce à i standard di qualità stabiliti, fendu ogni aghjustamentu necessariu quantu necessariu.

Pulizia è Manutenzione:
À a fine di u prucessu di fabricazione, spegne a termoformatrice è scollegala da a fonte di energia per cunservà l'energia è mantene a sicurità.
Pulite bè i stampi è l'equipaggiu per eliminà qualsiasi residu di plastica o detriti, priservendu a longevità di i stampi è prevenendu i difetti potenziali in i prudutti futuri.
Implementa un calendariu di mantenimentu regulare per inspeccionà è serve diversi cumpunenti di l'equipaggiu, guarantiscenu chì a termoformatrice resta in cundizioni ottimali di travagliu, prumove l'efficienza è a longevità per a produzzione cuntinua.


  • Previous:
  • Next: